Wednesday 27 April 2011

Anugerah Hidup Seorang Insan

"I wish I'm like you. Dah move on" said a friend. Hanya Tuhan sahaja tahu apa hati ini rasa. 


Hidup aku mungkin tidak seterang bintang di langit pada waktu malam
Hidup aku mungkin tidak secerah marahari di langit pada watu siang.
Hidup aku mungkin tidak seindah warna-warna pelangi mewarnai canvas langit yang biru.

To be me, with all the insecurities.
To be me, with all the securities.
To accept the way I am as I am. 

To say that I'm over it. Rasanya masih belum tercapai matlamat itu. Bila aku mengintai dasar hati sepi sendiri, perasaan sakit, kecewa, pedih itu semua masih wujud dalam diri. Masih kuat genggaman cinta itu sebenarnya. But I teach myself to be content with what I have, should feel blessed, should cherish every moment that I have now. Belajar bersyukur dengan Anugerah hidup yang aku miliki kini.

New Zealand 2010

6 comments:

reez said...

together,lets face the world.....:)

AimanAriffin said...

Riz: hehe thats the spirit

Miss Shikio said...

lets make our own rainbows....!

ignore whispering~

ignore errrr... ignore je lah

hehehe~

aneez abdul ghaffar said...

thats the spiritt...apprecite every little things and moments in our ife....be happy okey....the only things that can heal is TIME...CHAIYOK2

AimanAriffin said...

Miss Shikio: insyallah we will :) and be stronger than this

AimanAriffin said...

Kuduk: I hope this is the right way to do it. Insyallah time will heal :)