Thursday, 21 April 2011

My Name Is AIMAN

Salah satu cabaran terbesar duduk dekat Brisbane ni bila mat salleh kat sini tak reti nak sebut nama aku. I hate it when they ask for my name, for sure they will come up with a lot of funny weird names. Ada skali tu minah mat salleh tu panggil aku Ivan. Like literally Ivan! Sampai aku kena explain slowly to them, "My name is Aiman, Ai as in (tunjuk2 kat mata) and man" and still they dont get it. Urgh frustrating. 

Amen, Iman

Ima
 Last-last aku give up. I just ask them to call me Superman. Lol

Superman
I'm considering to change my name to Ivan for the duration staying here. But bila fikir-fikir. Nah, scrap that. My name it too unique to be replaced by Ivan haha. Anyhow, kalau korang datang sini, maybe you'll find their English accent here too hard to understand. Just remember, when you pronounce A sound it like AE. So when you pronounce Today, it will sound like Todie (die as in mati). Hhahaha seriously. 

12 comments:

chekuduks bacee said...

ugrhhhhh....baaru jek alami masalah nih....when the clerk spell my name HANIS tp yg betulnye HANEEZ.....x jumpe dlm system maklumat....trsgt lah irritating.....

AimanAriffin said...

Chekuduks: haha itu sebab nama u special. lain skit.

Namee Roslan said...

itu mat salleh.. boleh dimaafkan. somehow nama Ivan cool what. dari I..consultant gila New York Skin Solutions panggil narima..manira...It's NAMEERA lah. haha

AimanAriffin said...

Namee: ahahahahah sumpah lawak oh. nama u bestla. unique ;)

renjizakura said...

hai ivan
hahahaha lol

AimanAriffin said...

hello renji!

reez said...

hey ivan hw r u todie?

AimanAriffin said...

hello riz! im feeling kinda pump up todie aye! haha

JuicyED said...

lol! I LOVE THIS ONE.. superman is super epic

AimanAriffin said...

hahaha edah I MISS U!

Syaa Rsd. said...

Ohmaiii this one was so funny XD hehe kesian you nama asyik kena putar belit je. Oh by the way, you are just fit in to be a supermannnn! :B

AimanAriffin said...

Syaa: haha yeke? me? superman. yezzah! haha